yine mi gol değil*

Otoparkta maç saatini bekliyorum. o sırada ntvspordayım alt yazıdan kadroyu okuyorum ve kalede hakan yazıyor. hakanın olmasına değilde cenkin olmamasına üzülüyorum aslında. Bu seneki performansımızdan mıdır yoksa her zamanki duygular mı bilinmez çok rahat bi maç olacağını düşünüyorum o sırada, zaten stresli maçları seyretmeyi pek tercih etmiyorum. Saat 20:00 ve maç başladı Q7 nin direkten dönen topu var bunu atsak rahatlayacağız. oynadığımız ayağa pas futbolun keyfini daha iyi yaşayacağız derken Q7 sekmeye başlıyor;,kendi kendime konuşuyorum; zorlama kendini çık diye ama o zorluyor ve yüzündeki kahretsin ifadesiyle oyun dışında kalıyor Özellikle ilk yarının son 15 dakikasında dün akşamki Kazan – Barça maçı geliyor gözümün önüne. deplasmandayız, 50.000 taraftarın önünde Rapidi hapsediyoruz (tıkpı fb deplasmanı gibi)üretkenlik yok belki ama topun bizde olması mutlu ediyor tabi.

Ve devre arası. son 15 dakikadaki futbol var hep aklımda o yüzden rahatım. 2. yarı biraz bocalıyoruz derken Q7 ye inat direk bu sefer topu içeri yolluyor . Beşiktaş bu sene gerçekten farklı taraftarına güven veriyor ve Holoskoyla geliyor golümüz hemen ardından 2 hatta 3 olabilecek pozisyonlar, bir tabureden alıyorum hıncımı. Neyseki Bobo var 8 de 7 yapıyoruz dahada sürecek gibi bu seri. *Güçlü takımlarla oynamadı yorumlarına inat sürecek gibi hem de. 14 resmi maç yapmışız ama hala güçlü bi takımla oynamadık mı gerçekten? Son olarak kazanmak gerçekten güzel ama en güzeli topun bizde olmasıydı.

Ernst : takımın en iyisiydi heryerde vardı asistinide yaptı allahtan alman milli takımında oynamıyor.

Aurelio : bu takıma transfer olamsını hiç istemedim halada olmasaydı diyorum ama oynadığı futbolla takdiri haketti bence.

Guti : o olmasa ne olur çok merak ediyorum iyi ki varsın

Hilbert : sofya maçının 2. yarısı, antalya maçı ve viyana deplasmanı git gide ısınıyor takıma bizde ona ısınıyoruz.

Holosko : bu takımda sende oynamak istiyosun biliyorum ama bunun için gol atmana gerek yok gol pası versende oynarsın.

Bobo : Hakan Hilbert ve Holoskonun kendi aralarında para toplayıp bir Hediye alması lazım bence belki isimlerinin baş harfinden yola çıkabilirler. Ayağına sağlık, bu arada sözleşmesi nezamaman uzatılacak ?

Son olarakta yayıncı kuruluşa lafım var; bir tane bile istatistik yayınlanmaz mı maç boyunca en azından topla oynamayı gösterseydiniz, ki bu sıralar Beşiktaş camiasının en çok takip ettiği şey bu.

Yorumlar

Bekowski dedi ki…
güzel günler geliyor. ama sabırlı olmak lazım kesinlikle. bu takım mağlup da olacak, zor zamanlarda geçirecek ama sabır şart. ilk devrilmede düşenlere medya elbette her zamanki ağız köpüklüğüyle vuracaktır, ama eşlik etme yanlışına düşmeyip destek olmasını da bilmemiz lazım.
bu arada: erns enst ernst:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!