sığlaşmanın hazzı

persona non grata seviyesinde yaşadığım düşünceler ve hararetli tartışmaların neticesinde uzun sayılabilecek bir izin döneminin tam sonuna gelirken yaşamak isteyeceğim son şey olan uykusuzluk problemi böyle sığ tanımlamalar , okuduğumuzu anladık mı seviyesinde cümlelerden hoşlanma isteği getirdi bana nedense. tamam uykusuzluk fena bişey hele ki uyuyamayarak uykusuzluğun oluşması çok acayip ama 1 haftadır düzensiz uyku saatleri ve sonunda vidanın gevşemesine sebep olan hiç uyuyamamak iyice bildiğin seviyesiz yaklaşımlarla hayatımın saatlerini işlememe sebep olmakta. 2 gündür zaten sınırlı teknolojik alet olan evimde yaptığım eylemler temizlik kokusunu içine çekmek , radyonun sesini açmak , aptal transfer haberlerinden mutluluk çıkarmak , eline kitap almak yerine magazinvari eski dergileri karıştırıp fotoğraflara bakmak. bu ne sığlık diye isyan edicem ama sevgili don kişotun dediği gibi sitem ve şikayet kelimesi yok , cısss onlar. fakat mutluluk ölçüm abdul kader keita , eboue ve dünyama verdikleri parlak renk oldu resmen. ulan en son ne zaman gs maçını canlı izledin deseler heralde bir 5-6 ay var derim ama ne hikmetse oturmuş transfer eylemlerinde mutlu olup üzerine bildiğin seviyesiz cümleler kuruyorum. Tamam vida gevşedi ama bu denli matkapla sökmeye gerek yoktu heralde. fakat bir önceki kusmamda ifade ettiğim gibi nasıl her insan persona non gratadan geçecek bir de sığlaşmanın,seviyesizleşmenin dibine vurduğu günlerden keyif alarak geçecek bu kesin. Resmen okumak istediğim cümleler , gittim , gördüm , yendim tadında bandrol etiketleri , nasıl koyduk ahahaha nidasında taraftar forumlarından alıntılar , beni ne kadar seviyorsun tadında ucuz ve kifayetsiz aşk cümleleri. dinlediğim şarkılar da cabası tabii ; atiye dinliyorum lan resmen , aşkistan diye şarkı keşfettim o denli seviyesiz saatler geçiriyorum anasını satayım. ama kim ne derse desin seviyesizlikte en az entellektüel görünmek kadar zor zanaat , küfürü ve o bahsettiğim seviyesiz cümleleri tam olarak nerede kullanıp, anlam kazandırabilmeyi kesiterebilmek güç. mallığa geçiş seviyesinde ince çizgi oluyor ohoo koydukmuyu tam kullanamadığında resmen. neyse ben en iyisi bir berber koltuğunda biraz taciz resitali alayım ve tam seviyesizliğin dibine vurayım.

Yorumlar

Bekowski dedi ki…
Ben şahsen hergün hazdan ölüyorum:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!