ÖLÜM KADAR YAKIN

Uzun yıllar gerçekten yakınımda olan birini kaybetmemiştim. Acaba kitaplardaki,filmlerdeki, gazetelerdeki
gibi midir sevdiğini kaybetmek? bilemedim hiç,düşünemedim. Kriz geçirebilirim,göz yaşına boğulabilirim, donup kalabilirim.
Ama ilk kez yaşadığında ölümü yanıbaşında, bir daha düşünmek istemezsin. Dün sana dokunan elleri gasilhanede yıkanırken görmek,
hele ki en kötüsü yılardır ,ha bugün ha yarın diyerek sarılmayı ertelediğin,didişmekten sevişmeye vakit bulamadığının uçmasıdır.
Nereye gidiyosun? Nerdesin? Beni görüyor musun yoksa kontağı mı kapadın. Sen de bana zaman ayırıyor musunuz hala,
ellerini uzatıyorsun ama yetişemiyor musun bana? Anlat bana ölümü eğer hala yaşıyorsan. Daha dün konuşmuştuk halbuki,gerçektik sen benim
için.Şimdi yalan mısın,hayal mi yoksa toprağammı karıştın...

www.emirergin.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!