ÖZET 2

SON DAKİKA.. Fenerbahçe başkani Aziz Yıldırım tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Fenerbahçe Uefa'ya açtığı davayı kazandı ve şampiyonlar ligine Trabzonspor'un yerine gidecek. Fenerbahçe'nin küme düşmesi söz konusu bile değil. Yazıklar olsun TFF ! (Alıntı)

Fenerbahçe Uefa'dan tazminat alacak hatta, valla.

Desem hiçbiriniz yemezsiniz. Yediyseniz de "zuhahaha" yani.

Ey ahali Füze kalkanı kuruyorlarmış memlekete. Facebook'da herkes cayır cayır paylaşıyor. "Asıl hedef Türkiye, uyanın genşler, vatana sahip çıkın". 2011-2012 Eğitim Öğretim yılının başlaması ile yüksek lisansa veya açık öğretime başvurarak askerlikten kaçacak olan sap sayısının artışı, vatana sahip çıkma konusunda önemli ölçüde fikir vermektedir bizlere.

Yüklendim siyasetten devam ediyorum.

Bedelli Askerlik konusunda Bahçeli "Bedelli hani bilmiyom ama olabilir de ya, sonuçta üniversitelerde bi sürü ülkücü gencim var" tarzından sinyali çakmış hükümete. Bu haber patladıktan sonra top sakalı ile hilal bıyığı birleşecek milyonlarca genci gözlerimin önünde görür gibi oldum.

BDP Diyarbakırda kendi sivil özerk artık her ne ise mahkemesini kurmuş. Kendi davalarına bakıyorlarmış. Osmanlı gitti 100 yıl geçti aradan, fakat 15 yaşındaki ergen gibi tepki çekeceğim diye Kadı sistemini getirdiler geriye. Aman tek çözdükleri kan davaları olsun da gerisi bu milleti pek bağlamaz. Ama sosyal ağlarda ben de dahil olmak üzere atarlı gençler çoktan Cumhuriyet Mahkemelerini kurmuşuz, yazıyı yazarken farkettim, kan kelle istiyoruz, sonum(uz) hayrola.

Bu arada Hürrem ile Kuzey Güney dizisini kapıştıranlar Hürrem'in asaletinin yeteceğini, aynı güne koyulursa diziler Kıvanç'ın yalan olacağını belirttiler.

8 aydır Taliban'ın elinde bulunan Türk mühendisler serbest bırakıldı. Kanallar canlı yayına çıkarmak için yarışta. Parayı basan kanal frontman mühendis İsmail Sağlam'ı haberlere koyacak. 8 ay boyunca yaşadıklarını anlatacaklar. "abi hep karanlık bi odadaydık, bişi görmedik"

Son viraja girdiğim yazımda tıklanma rekoru kıran haberden bahsedeceğim. "Makulü kaç santim?" başlıklı haber, girenlerin sadece çevreden, kontrollü balık avından bahsedildiğini öğrenince bütün sekmeleri kapatmasına sebep oldu.

Makinist dalgın, Cankurtaran'da tren kazası.

Obama Kral FM'e konuk olacak, röportaj yapacak ve istek şarkı ile programı bitirecek.

İkizlerim olmasını istiyorum diyen Deniz Seki'ye Türk halkı kucak açtı.

Bir sonraki amaçsız yazıda daha görüşmek üzere. Kimseye mesaj vermiyorum. Bunlar Türkiyenin bilmesi gereken gerçekler. Repleri görelim beyler..

To be continued..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!