ÖZET

Burayı arada bir ziyaret etmek gerekiyor. Yoksa herkesin bildiği bekowsky kendi kimliğinden sıyrılarak hiç birinizin tanımadığınız beko’ya dönüşebiliyor. Ne me lazım, gündem bomba gibi zaten bazen ofisi polisler basacak üçümüzü beşimizi şike soruşturmasından alacaklar die korkuyorum. 2011 de bildiğin gözümüzün önünden akıp giderken bu sene de hiç bir şekilde ne kendi yararımıza ne de halkın yararına bir boka bulaşmadan geçip gitmiş oldu bizim için. Beynimizi soru işaretleriyle bırakan bir dünya gelişmeyle geçiştiren meydasından tut, Simav’ı unutup Somaliye yelken açan Nihat Doğan’ına kadar her boku gördük. Uyarmadı demeyin bak söylüyorum 6 Kasım 2011’de kurban kesimlerinde kan gölüne dönecek sokakların ve sahibinden kaçarak erken kurban edilecek dana ferhat’ların haberini şimdiden veriyorum.

Kimse kusura bakmasın, hiç biriniz durduramazsınız beni bu gayrı ciddi yazıyı bitirmemden. Herkesin dilinin ucundaki şeyi ben de söylemek istiyorum.

Kızlara ofsaytı anlatmayı daha şu yüzyılda anlatmayı anca başarabilmişken bu federasyon ne sanıyor da kendini playoff sistemi getiriyor lige. Adam gibi resimli döküman yayınlasınlar nasıl olacağı ile ilgili kızlar için bizim de işimiz gücümüz var. Maç izlerken bağıran çağıran tezahürat yapan ama maç bitince “noldu şimdi yendik mi?” diyen kızları size havale edicem bilesiniz.

Anonymous adlı akıl fikir sahibi bir grup dedi ki hükümete “interneti kısıtlamayın, dalarız”. Ama tabi sonra ne oldu, bir iki siteyi yine bir iki saatliğine çökerttiler o kadar. O da onlar bişi yapmadı yani merak edenler hep birlikte siteye hücum edince devletin üç kuruşluk server’ı dayanamadı.

Iphone 4 ilk çıktığı zaman prototipini “barda” unutan mühendisler aradan iki yıl geçmiş olmasına rağmen Iphone 5 prototipini yine bir “barda” unutmuşlar. Milyar dolarlık Steve Jobs’ı bile 2 ay içinde ebedi istirahatine yollayacağız. Üzülüyorum ona da Iphone 5 çıkmadan yolcu olacak.

Genelkurmay başkanı değişti diye ortalığı ayağa kaldırdık. AKP’nin adamı dedik. Sakallı bıyıklı komutanlar yolda dedik. “oha MGK’da Tayyibin yanında oturmuyor” diye irticaya teslim olduk. Sığınaklara bomba yağdırdılar, bilmem birkaç yüz terörist hoşafa döndü diye her gün gelen şehit sayısı unutuldu. Yabancı medya PKK’yı “gerilla, özgürlük savaşçısı” diye tanımladı. Operasyonlar sırasında ölen siviller 10 sene sonra Kürdistan Soykırımı olarak tepemize binmezse bu yazıyı da silerim.

Hazır araplar Arap Baharı ile kendi kendilerini temizlerken arada rahat bir nefes alan Amerika uzaya bir iki roket daha fırlattı. Yine Norveç kendi içinde hesaplaştı, garip adını yazamadığım eleman biçti geçti.

Ha bu arada bi Kılıçdaroğlu vardı, harbiden ne oldu ona? Bi arkadaşa bakıp çıktı herhalde..

Son dakika: Kuzey Güney diye yeni bi dizi başladı. Kıvanç Tatlıtuğ oynuyormuş. Bütün kızlar “kas yapmış Kıvanç” diyorlar, ben göremedim henüz ama.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!