burn ultimatom

kendimi ne kadar ana programlasam da, insanoğlunun bugüne kadar yaptığı hatayı yapıp yarına erteliyorum; alışverişi, temizliği yemeği ertelemekten vazgeçtim, dalıp umut etmeyi de erteliyorum yarına; zamanın geçiş etkisini hiçe sayarak.kişisel bir mesih meselesi benimkisi.
yazının başıyla akışı arasındaki süreden kaynaklı ne yazmak istediğimi de unutuyorum. malum ? ile biten cümlelere nefretim bundandır.belki güzel yanı başkalarından gelen soruların cevaplarını biliyor olmam, en zoru  ise kendime sorduğum sorular olsa gerek.
işte bu noktada başlar alkolün etkisi; cevaplayabilecek cesareti bulmak için bazen, ama çoğu zaman uyuşmak için sadece. ilkel bir zaman manikesidir alkol; herşeyin donduğu, alışkanlıklardan, çevreden sıyıran. hızlı bir geçişten sonra sızmayla da sonlanıyorsa. nasıl geçtiğini bilmediğin yatağından beyaz tavana bakarak uyanıyorsan; hoşgeldin.
şimdi herşeyi resetlemek için önce marketten bir kutu kırmızı enerji içeceği, mutfağa geçip kimse bitirmeden yeni kıvama gelmiş filtre kahveden bir fincan alman yeterli.

saatler de keşmekeş de şimdi istediği kadar hızlı akabilir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!