Adres Soran Adam

Böyle Leyla ile Mecnun keyfine vardığım sıralarda Çalgı Çengi ekibi yeni yaptığı bir projeyi Kanal D'de Ara Güler'li falan bir tanıtımla Üsküdar'a Giderken olarak belirledikleri isimle Eylül ayında Kanal D'de yayınlayacağını duyurmuş idi. Ohaa lan acayip olacak derken sevgili Kanal D yani şu aptal dizi Yalan Dünya'yı her gün orada burada övmekten bir hal olan karakterlerini pohpohlayıp duran Kanal D ; Üsküdar'a Giderken'e yaptığı muamele gecenin bir vakti yayınlamak ve 13 bölüm sonunda diziyi yayından kaldırmak oldu. Bu saçma haberden sonra ulan dedik yazık oldu bu diziye. Özellikle Murat Cemcir'i dizide görmek ve böyle absürtlüğün dibinde bir rolde adamın tek kişilik şovuna şahit olmak efsane idi ama biz ne dersek diyelim sonuçta diziyi aptal kanal yayından kaldırdı !!! Her neyse dedik L&M ile idare ederken L&M sezon sonunun akabinde neşeli bir haber geldi sloganı ; Modern Muzip Yalanlar şeklinde olan.

İşler Güçler fragmanına ardından ekibine falan bakınca oha lan umarım bu sefer kaldırmazlar diziyi efsane olur bu diye iç geçirdik. İlk bölümde efsane yarattılar o kemik izleyicisine ve ben çok fena geliyorum dediler resmen. Ekipte elbette sevgili Murat Cemcir ve Ahmet Kural efsane ikili olduklarında olsa gerek öne çıkıverdi fakat benim gözüm ise Üsküdar'a Giderken dizisinden başlayıp sonra Burak Aksak transferi olarak L&M ekibine katılan ve daha sonra İşler Güçler ekibinde 3.kişi olarak ortaya çıkan yetenekli insan Sadi Celil Cengiz'deydi. Çerkezim ben abi , atın üstünde büyüdüm diyen 3.adam Sadi Celil Cengiz. Bu yüzden kendisinin bundan önce efsane olduğu işlerden burada bir kuble sunup, kendisine olan saygımı belirtmek istedim. İşler Güçler dizisinin ikinci bölümü yayınlanmadan evvel burada böyle üst üste kendisinin çektiği ve kısa film yazar,yönetmeni olarak efsaneleştiği yapımlarından birkaç adet buraya ekliyorum. Adres soran adamdan başlayıp , kayzer soze var mıydı, yok muydu ile biten kısa bir film serüveni işte ;

Buyrun buradan yakın :







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!