Can Sıkıntısı...


Son 10 gündür günler birbirinin tekrarı sanki. Değişen hiç birşey yok. Gün nerede bitip nerede başlıyor belli değil. Bu durumdan o kadar sıkıldım ki ne yapsam diye düşünüp duruyorum. Bu döngüden nasıl kurtulabilirim. Bu sabah köprüyü geçerek işe gelirken uzun bir aradan sonra güneş bana eşlik etti. Acaba dedim güneşin yüzünü göstermeye başladığı bu günlerde deniz kenarı bir yerlere gitsem , bütün gün denize karşı oturup dalgaları, kuşları ve gökyüzünü seyretsem. 2 duble bişeyler içip kafamı boşaltsam bu sıkıntı geçermi?

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bu fotograf nerede çekildi?
Seferihisar olabilir mi?
Unknown dedi ki…
Fotoğraf Ayvalık da çekildi... Sarımsaklı plajı..
Bekowski dedi ki…
ağzımdan aldın lafı:) tarih aralığını bile söyleyebilirim:) son gün guiza gibi ağlamaklı olduğumdan unutamadım bi türlü:)
Unknown dedi ki…
o zaman yine gidelim hep gidelim lütfen :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!