cevad prekazi nerdesin ?

çocukluğumun en büyük ikonu baş tacı cevad prekazi...
benim için hala daha var olan yugoslavya nın en yoksun yerlerinden birinde dünya ya gelmiş.
Bizler onu Galatasaray a geldiği 85 yılllarında tanımaya başladık. Çocuktum ufacıktım,top oynadım acıktım zamanlarında bu çiroz memleketlim beni solak olmaya özendirdi ama ne fayda...hala daha sadece yürümeye yarıyor zavallı sol ayağım. gs nin o unutulmaz zaferlerinde hep en değerli futbolcularından biriydi. Şortun altına tayt giymesiyle futbolcular arasında moda da çığır açtı. Bileklerine kadar inen tozluklarıyla da az insanı kendine özendirmedi.Ne genç beyinler onun gibi süslü tozluklar giyme derdinde kaval kemiklerinde şişlik yaşadı. 8 numaralı formaların yok sattığı o dönemlerde herkes Prekazi havasındaydı hele ki solaklar...Ama Prekazi
günümüz şovşak topçuları gibi sadece ikon değildi. Formanın hakkını sonuna kadar veren o dönemdeki diğer futbolcular gibiydi. Yıldızı Partizan da parladı., Gs nin Avrupa da ses getirdiği dönemlerde zirveye çıktı. Bugün onu hatırlayanlar attığı golleri,kestiği muz ortaları,bileklerinde tozluklarını,şortun altında taytıyla hatırlıyor.Aldığı parayla hatırlayan var mı ? Bugün topçuluğundan önce aldığı parayla konuştuğumuz futbolcu/futbol dünyasında ben kendi adıma merak ediyorum gde si cevade??...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!