düz 12 olsa?

şu fotoğrafı gördükten sonra kimi nasıl göndereceksin ki arkadaş??

Yorumlar

Hayalmeyal dedi ki…
:) Güzel yakalamışlar, herkesin yüzünde tebessüm
Unknown dedi ki…
Zapo, tabata dahil kim giderse yazık olacak.. :(
Bekowski dedi ki…
sivok sakatlanınca durum biraz değişti gibi. sanrım zapo kalıyor. fink de gitmez umarım. çok korkuyorum çok..
Hayalmeyal dedi ki…
Sivok`un sakatlanmasına ben de üzüldüm, zira Eskişehirspor taraftarı olarak Zapoyu takımımızda görmek isterim. 2 kez şampiyonluk yaşamış bir defans oyuncusu olarak takımımıza çok şey katabilirdi.
Bekowski dedi ki…
yerinde olsam ben de çok üzülürdüm. zira zaten güzel olan kadronuz, zapoyla daha da güzel olurdu.. artık zaponun gidişini konuşmak yersiz. buna rağmen beğendiğim bi kadrosu var eskişehirin, bence tek hadikapı da hocası!

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!