1995 yılında  'Beşiktaş' dergisinine  bir yazı göndermiştim.o dönemler basketbol takımımız kötü durumdaydı. basketi çok yakından takip etmediğim için her Beşiktaşlı gibi her branşta Beşiktaş diyerek
ligdeki durumu üzerinden yorum yapmıştım.Beşiktaşı neden üst sıralarda göremdiğim için sitemde bulunmuştum. 06.11.2011 de(bu yazıdan 16 yıl sonra) yıllar önce ülkerle birleşen fenerbahçe'yi 83-78 yendiğimiz maçı Sinan Erdem de izledim.geçen sezon iverson bu sezon ise Deron Williams transferi ile nereden nereye geldiğimize ben bile şaşırdım. herkes için ortak kanı, iverson transferini 33 yaşına gelmiş Messi veya Ronaldo'nun süper lige gelmesi   ,D.williams transferinin ise xavi veya iniesta yı transfer etmeyle eş olduğu yönündedir.seyircinin yoğun ilgi sağlayacağı düşünülerek maç 15.500 kişilik Sinan erdem
spor salonuna alındı.salonun büyük kısmı doluydu ama bundan daha önemlisi Fenerbahçeli ve Galatasaraylı
arkadaşlrımızın da sadece  D.Williams'ı izlemek için salona gelmesidir. yazıdığım yazının geç de olsa bu kadar etkili olduğuna ben bile inanamıyorum...:)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!