ŞL 2009: B Grubu ve 10,5


herşey güzel gidiyordu aslında. 3. torbadan BJK çekilince inter/barcelona grubu canlanmadı değil hani bir an gözümde. manu/cska grubunu duyduktan sonra arabanın radyosunu kapatıp, iftar için yollanmıştım bile, biraz meraklı da olsa mutlu sayılırdım. dillere pelesenk olmuş "kura şanssızlığı" aklıma düşünce, arkadaşa dönüp "herşey bu kadar iyi gidemez, wolfsburgla taçlandırırız kesin bu grubu." deyişimin üzerinden fazla geçmeden telefonla haber oldum kendilerinden. uefada 5.torbadan tottenhamı çekmeyi başarmış bir takım olarak, bu sefer de, 1,2,3golyetmezin dediği gibi çölde kutup ayısı bulmayı da başardık:) bari son maçımız manu ile içeride olsun isterdim ama fikstür aşağı da görüldüğü gibi, rastgele;


15 EYLÜL BEŞİKTAŞ-MAN.U

30 EYLÜL CSKA-BEŞİKTAŞ

21 EKİM WOLFSBURG-BEŞİKTAŞ

3 KASIM BEŞİKTAŞ-WOLFSBURG

25 KASIM MAN.U-BEŞİKTAŞ

8 ARALIK BEŞİKTAŞ-CSKA


bu arada 10,5 transferinin birkaç saat içinde açıklanacağı yazıyor her yerde. radyospor decodan bahsederek bir hayli heyecanlandırdı beni, ve tabi tüm beşiktaşlıları.. nette açmadığım sayfa kalmayacak gibi bu saatler içerisinde. bekliyoruz, her ne kadar yamuk yapmasıyla ün salmış bir yönetime sahip olsak da. bu sefer olsa bari..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!