karanlık gecelerimin yıldızlarıı!

- mesai denen iş süresinin geceye gelen kısmında fonda inna'dan hot çalarken aklıma tatlı ve bir o kadar kırmızı noktalı düşler düşmesi kimseyi şaşırtmaz sanırım. 2. şarkı ile içimizde dinmeyen, her zaman dirilmek için tetikte bekleyen alaturka nağmeler, sezenin kiraz dudakları arasından kulaklarımızın pasıyla haşır neşir olmaktaysa bir de ne ala:) müthiş bir cover performansıyla "love/christmas all around"la devam ederken armoni, gözlerimin önünden bill nighy'nin, jeffrey'nin ağız dolusu "naked" tatlılığıyla geçmesi.. velhasıl gece güzel şey.

- kim durdurur bu gassarayı? furyası bir beş haftalık seriye kadar son bulmuş oldu es-es sayesinde. dışarıda aranan duvar göz önündeymiş. başka bir pelesenkte buluşmak üzere.

- son birkaç haftadır her maç gibi, yeni bir "umuda yolculuk" havasına sokuldu beşiktaşın moskova günleri de, dram tadında seyreden dizi serisinin sene boyunca sürme ihtimali hem bir beşiktaşlı olarak üzüyor beni, hem de "futbol edebiyatı" kaygılarımı depreştiriyor. armagedonvari bir sonla gururla inerseler o uçaktan bahtiyar olacağım kuzum anlayacağınız. kendini feda eyleyecek bir "bruce" senaryoya fazla benzer olsa da, teşbihte hatasızlık oranının güvenilirliğine sığınarak hatırıma gelmişken eklemiş bulundum, affola. olmazsa da sağlık olsun.

- değnekçi arkadaşımızın da katılımıyla başlıktaki fotoda yer kalmadı. yeni biri katılacak olursa ne yapmalı, ne etmeli, bişiler bulmalı. tahminleri tuttum bu arada, "bir de tek maçtan yatmak!" olmasa. hoşgeldin demek istiyorum ayrıca kendisine yeniden; hoşgeldin, bereketli olur inşalla!

- diyarbakırsporun ligden çekilmesi fısıltısı bursaspor maçından beri dinmiyor. olayların ideolojik, spor kültürü, bir de geçen transfer sezonunun vazgeçilmezi "etik" yönünü es-es geçiyorum. 2. bir 3 gollü galibiyetle hem averajı, hem de ligde sıralamayı düzeltiriz vesselam:)

- ...zzzz

Yorumlar

Unknown dedi ki…
değnekçininde katılımıyla tam bir erkek egemen durum söz konusu oldu. Buna bi sonmu vermeli bilemedim.
Bekowski dedi ki…
kesinlikle katılıyorum! arayışlarım devam ediyor, bulursak eğer bir hanımefendi başımızın tacı olur elbet:) resmi de pamuk prenses ve yedi cücelere çeviririz artık:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!