twitterdayım, twitterdasın, twitter


popüler ne varsa girilecek, sırasıyla giriyoruz bu aralar. msnden her an her yaptığını ileti girebilen insanlara, günde 25 defa facebookta "şu an ne yapıyorsun yavrum?" boşluğunu dolduranlara gıcık olan bir adam-boru değil adam:)- olarak sırf bu maksatla kurulmuş bir siteye üye olmak, ya da olmamak. oldum bile. ne yapacağımı, ne işe yarayacağını kestirmedim henüz:) takip edilesi kişiler olduğunu duymuştum, arıyorum bulamasam da, yardım ederse bu satıra kadar okuma sabrını gösteren birileri sevinirim. ayrıca eklenti ya da turkenglish deyimle gadget olarak gri sütunun alt tarafında da mevcuttur kendileri.

not: olm rooney takipteyim, haberin ola. mature cu sayko seni, duymadık sanma..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!