menalkolik


- şu filme mi gitsem! hani twigy terlik, yılmaz, bkm filan. arkadaşlara sordum gidilir dediler. gerçi hıncal da "hayatımın filmi" demiş ama hadi hayırlısı. aman iki kadeh atarım onun yerine. hımm yoksa konser filan, aman iki kadehte onun yerine! kitaba sarılsam; koloniyi de bitiremedik aylardır, kayıp sembole başlamak nasip olmaz böle giderse, nesse başka zaman. ona buna mı uğrasam; bence iki kadeh daha eklesem hiç fena olmaz, belki sonra. neyse uğrayalım madem; heyyt naber millet! bikaç şey getirdim atarım(z) fena olmaz demi:) aslında yarın iş var ama sizi mi kırıcam birkaç kadehte sizle içeyim be. ben tuvalete mi kursam nevaleyi, git gel böyle zor oluyo yahu. saat de epey oldu artık uyusamda kalkamam, ee devam o zaman ama yarın akşam kesin dinleniyorum kaçarı yok :() (sabah) bi kahve içmek iyi gelir. bu kesmedi sanki bi tane daha yapayım ben :@ off lavabodayım soran olursa..podöööfff... kahve isteyen? (akşam) maç mı izlesem, evet evet kendime gelirim, kesin karın ağrısı tutar ama hem birkaç da kadeh sallarım hiç fena olmaz. aman korcan be yapılır mı bu, garson bey!! bi tane daha alayım lütfen... bu kadeeeh senin şerefine korcan'ım... zzzzzz!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!