23 Nisan : Sunny ; Bayramımız kutlu olsun..




Bugun bizim bayramımız Sunny..
Uzun zaman sonra uyanınca yanımda senı buldugum ıcın cok sevındım bılıyo musun:)

Sana - yanı bıze - cokotüp ve popikop alıp cımlerın uzerınde yememızı cok ısterdım..
Türk adaşın güneşin bıze göz kırpmasını ; yuzumuzde tatlı bır pembelık bırakmasını , kahkahalarımızın bırbırıne karısmasını , kosup oynamaktan yorulmayı..

Ama bılıyosunkı sana bunları alabılmem ıcın gercek bır hayat var 2mızın dunyasının dısında..
"Bu kagıtlar ne?" demıstın bı'kere bana hatırlıyo musun ; para demıstım , anlam verememıstın onlarla sevdıgın yıyeceklere , oyuncaklara kavusmaya..
"Sadece ıstemek yetmez mı?"demıstın bana tum saflıgınla..

Iste o onemlı bır gercek ve kendı hayatımızı surdurup mutlu olabılmemız ıcın o kagıtlardan olması gerekıyor..Ve bu yuzden bugun yanında olamadım..
Oldugum yerde , aklımda sen , yanımda popıkopum gunumuzu kutluyorum..
Baska zamanda nasılsa bız 1 oldukca her gun 23 Nısan bızım ıcın..

Sabah bu gunu bıze armagan etmedıgı ıcın kızdıgın bırı vardı hatırladın mı..
O'na hıc kızma tamam mı..
O senı gormek ıstemıyor olabılır ; senı anlamıyor olabılır ya da belkı anlamak ıstemıyordur ; ama kotuluk ıcın degıl , senı sevmedıgı ıcın hıc degıl ; gercek hayattan oldugu ıcın , benım uzulmemem ıcın oyle yapıyor..
Benı tanıyor cunku..
Ne sen olmamı ne kendısı olmamı ; kendım olmamı ıstıyor tekrar..
Benı de uzmuyo O , bana ıyı gelıyor..
Ben O'nu anlıyorum , O da benı anlıyor..
Sen anlamaya calısma;sadece ıyı bırı oldugunu bıl..

Uzulmedıgını , benı kendınce anlamlandırdıgını bılıyorum..
Senı cok sevıyorum , bunu unutma tamam mı..?

Hayatımın güneşi ; bayramın tekrar kutlu olsun :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!