the 21.st century

bazen yaşadığınız duruma dair bir şarkılı,türkülü ifade ararsınız malumunuz , bugün ben bu yazıyı yazarken planladığım şöyle uzunca , detaylı bi yazı yazmaktı ama bundan vazgeçip sadece esma redzepova ne derse anlamasam da onu dinlemeye karar verdim ve beni o ifade etsin dedim. gerçi memleketimde bu hanımefendinin dilinden anlayan pek insan yoktur olan güzel insan da uzaktadır ama olsun , ben bu kadını dinleyince sanki diyorum bu kadın benim yazacaklarımı şarkı söylerek anlatıyor. herneyse sabahın köründe başlayan 21.st century şarkısından başlayıp cherenjie diyip kendimi bu çingen kraliçenin melodilerine bırakmak en güzeli. hajde hajde diye haykırasım var sabah sabah. sağol varol esma redzepova .....

Yorumlar

Bekowski dedi ki…
bir de albümünü alıp, güzelce paketleyip, musoskiye çeviri yaptırmışlığınız var:) çekmecede süprizler vardı bir zamanlar. ahaha.
tugbadem dedi ki…
abicik tenkuu ben bu şarkıya bayıldım. bide görüyosun seni blogtan bile takip ediyorum ensendeyim :))öptümmmmmm

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!