the freedom and simply beauty is just too good to pass up


hani meşhur bir şarkı sözü vardı eskilerden ; güne kahveyle başladım diye. ben de yazamadığım günlerin acısını çıkarmak için güne kahveyle başlayıp kendimce karalama isteğimi uyandırıp , iki kelam birşeylerden bahsetme telaşı içerisindeyim. aslında bundan önce yazdığım bir yazıyı koyacaktım bugün fakat bloga girip baktığımda alexander supertramp abimizden yola çıkarak hedefe ulaşma ve ulaşamama konulu içeriği sevgili kardeşim ömür "into the wild" adı altında yazdığı için otomatikman new one seçeneğini kullanmak durumunda kaldım. ama içerik aynı , yazı hevesi hala aynı ; benimse başlığım : "the freedom and simply beauty is just too good to pass up" zaten bu cümlenin aynısını bir alt başlıkta yorum olarak gönderdiğim için tekrarından sıkılmadığım rahatlıkla anlaşılabilir. çünkü öyle acayip bir tanımlamadan ve hayat duruşundan bahsediyoruz ki , öyle bir iki kez tekrar ederek eskiyecek bir felsefe değil cümlenin içinde barınan. işte bu yüzden çantamı sırtıma alıp kendi vurgunuma başlayalı yaklaşık 3-4 ay olmasına rağmen gördüğüm özgürlük ve her anda farketttiğim o saf güzellik 27 - 28 yaşında bir insanın bu hayatta aslında ne kadar bakir kaldığını anlatan sağlam bir tokattır. elbette ben alexander supertramp olamam , öyle bir gücüm , kudretim , hayata karşı direnişim yok. ben o kadar güçlü değilim ve olamam biliyorum. en basitinden adını tekrarladığımda gözyaşımı hareketlendiren bir yeğenim , sadece ömrünü bana adamış fakat gayet dürüst ve düzgün bir hayat yaşayan annem , babam , ablalarım ve kardeşim var. herşeyi geçtim beni arayan , özleyen ,soran ve benim için mutlu olduklarını bildiğim sevdiğim dostlarım var. işte bu çok basit , saf güzellik size bir çok şeyi silip , hayata karşı duruşunuzu ve vazgeçmeniz gereken şeyleri anlamanıza yardımcı oluyor. alın size sabah melankolizmi , hadi bakalım , keyifler bol , hayatın her anından aldığınız keyif ve mutluluk sürekli olsun. kahvem bitti , demek ki bugünlük klavyemden çıkacaklar bu kadar. tekrar hoşbulduk , sık sık görüşmek üzere.

Yorumlar

Lucky Strike dedi ki…
hayat güzel, yaşanacak çok şey var fakat önce elimizdekilerden vazgeçmek gerek. "The core of mans' spirit comes from new experiences. " bu alıntı dün gece aklıma "ibo" diye birisini getirmedi desem yalan olur. bildiğim nadir insanlardandır meoezcan "wild"ın içine korkmadan girebilen.. ah keşke sen gibi olabilsek..

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!