1 ekim 2009 galatasaray sturm graz maçı

Malumunuz seneye her maçta 3-4 atarak başlarsanız, akbaba özentisi yorumculara pek ekmek çıkmaz Türkiye'de. Galatasaray öyle başladı ya ne yapsın yorumcular bir yerden vurmaları lazımdı eleştirmek için bişeyler çıkmalıydı Galatasaray'dan. Önce sisteme çok takıntılı dendi , sonrasında ekmek çıktı herkese. Ligin namağlup takımını Galatasaray yenemeyince ortalık toz duman oldu, bir de Fb kazanıp 7'de 7 yapınca aman allahım, vur galatasarayın beline kazmayı,Rijkaard'ın kafası yarılsın. Galatasaray yetmezmiş gibi gitti bir de Strum Graz takımı ile berabere kaldı ki bu takım bitti artık. Sezonu erken açtı artık düşüş başladı zor toparlanır diyenleri duydum , gördüm ben televizyonda. Rijkaard sistemi değiştirmiyor , çok takıntılı olmaz böyle diyenleri de gördüm. Bu Galatasaray artık çok fazla gol yer, gol atmayı da beceremiyor 2 maçtır bir kaç haftada çok kötü bir süreç içine girer diyenleri de. Benim izlediğim ya futbol değildi dün akşam ya da bu adamlar ciddi anlamda kan kokusu olmadan yazamıyorlar. Düşünsenize bir takımın antrenörü Moldova'dan beraberlik iyi sonuç derken ortada Türkiye ligi şampiyonluğu hedefi olduğu için kan kokusu almayanlar, diğer antrenörün hala lideriz, deplasmanda en güçlü ikinci takımı yendik , bu maçın telafisi var diyince, Gs antrenörü düşüşü kabul etti , arkasına sığınıyor diyenler vardı. Baksanıza o kadar gereksiz diyaloglara şahit oldum ki maçı bile yazamadım iki satır. Strum Graz karşısında Gs ilk defa sistem değiştirdi evet. Oyun kurmakta ve sakatlık sonrası düşüş gösterdiği için Ayhan oyundan çıkınca Gs 2 kesici yerine 1 kesici ve Elono'yu göbekte kullanarak daha fazla öne yığılan Arda,Keita ve Kewell'i arkaya kaçırmaya çalıştı. Evet bunun faydasını gördü mü, gol bu sayede oldu ama bence pek başarı sağlanamadı. Tutar , tutmaz o ayrı ama Gs dün galibiyet için herşeyi yaptı, pozisyona girdi , direkleri okşadı, hakem muzdaripliği yaşadı ama olmadı. Keza Strum Graz takımı da fena gelmedi Gs'nin üstüne ki onlar da kazanabilirdi. Ama ben dün akşam güzel bir maç izledim yaw, takımım da gayet rahat top oynadı, sağdan,soldan,göbekten pozisyonlar üretmeye çalıştı, kah oldu, kah olmadı ama sanırım dünün en büyük eksikliği pek ceza yayı çevresinden şut üretilemedi ki Gs pas yapma isteği ile bunu uzun zamandır pek yapmıyor. Halbuki Kewell , Elano, Keita, Arda,Ayhan,Topal oradan fırsat bulsalar iyi vurmazlar mı, bence vururlar, bir ara bunun üzerine de düşmek lazım, kanımca.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!