bugün benim doğum günüm


doğduğu güne lanet edenlerden biri olarak.güne oflaya puflaya başlamıştım.kafamda sürekli esma redzepova nın ''zaşto sime majko rodila'' şarkısı fink atıyodu.her yıl olduğu gibi bu yılda şarkının sadece başını beyin dilime plesenk etmiş haldeydim(aslında hala öyleyim). hatta bu yazının başlığıda zaşto sime majko rodila olmalıydı ama iş yerimde karşılaştığım doğum günü kutlaması yüzümde tatlı gülümsemeler ve kızarıklıklar oluşturdu. bi anda iyi doğdun kadri ve hediye paketi alınca kendimi mahcubiyet derinliklerinde buldum.

herkese ayrı ayrı ne kadar teşekkür etsem yine de yeterli olmaz. dedim ya ben doğduğu güne lanet edenlerdenim.sevmem böyle günleri,ters köşe ettin beni backup. bugünün aksiyonlarında F olan ben oldum. hepinizi çok seviyorum arkadaşlar.hele çıban başı senle ayrı görüşecez ;) anladın sen onu bajçe...

Yorumlar

yamesin dedi ki…
Yeni ya$in kutlu olsun:)
Bekowski dedi ki…
resim de benden olsun bajce:)
ado dedi ki…
iyiki doğdun kardeş
ludwig van dedi ki…
dogum günün kutlu olsun tekrardan bajçe.mutlu olman mutlu olmam demek =)

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!