viva st. pauli

Bugün musoskinin yaptığı kıyakla yaklaşık 5 yıldır her almanya'ya gidenden istediğim st.pauli formama kavuştum. Hani şu asi adamların , sol düşüncenin , Tanıl Bora'nın kulübünün formasına. O değilde formayı giyince bile başka oluyormuş insan. Galatasaray formasını giymek bile bu kadar heyecanlandırmamıştı beni. Bir de almanya semalarında rostock pussieslerine karşı Deniz Naki gibi işaretimi çekip maç izlesem sanırım hayatta yapmam gereken 10 şeyden birini gerçekleştirmiş olacam. O yüzdendir ki bu sene bundesliga maçlarında St. Pauli olsun diye şimdiden trt'ye maillerimi atmaya başlıyorum. 3 ayda yaklaşık 1000 tane mail atsam belki 2-3 maç daha fazla izlerim. Kutsal sayılacak o maç günlerinde de musoski ile beraber viva st.pauli diyip!

Yorumlar

ado dedi ki…
madem bukadar solcu düşüncedesin halkın adamısın, çocukluğunda belki istemedende olsa kazandığın fransız tohumlarının taraftarı olmaktan vazgeçip halkın takımı BEŞİKTAŞ a geçebilirsin. Takım değiştirmek din değiştirmeye benzer derler ama doğru yolu bulduğuna inandıktan sonra geçmişin ne öndemi var sen gel ben seni kutsarım...:):):)
meoezcan dedi ki…
doğru çarşı karşı kalıbı ile halkın takımı oluyorsun bir anda...vah ki ne vah... kalsın ben st. pauli yi desteklerim hobi olarak da sarı kırmızı giyerim... hiç gerek yok tüpçülerim bir üyesi olmaya....
ado dedi ki…
sen bu yorumla baştan kaybediyosun zaten. o çarşı değilmi yeeeeteeeer rrr diyen önemli olan kişiler değil görüştür mevlananın dediği gibi aşktır. fransız öpücüğü değil ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!