mevzu bahis


dünya kupası sadece futbolsuz geçen günleri doldurmaktan öte bir etkinlik: birisi de bahis yoğunluğu tabi. kupanın başlamasına bir hafta kala ilk iki maçlar arasından kombine bir kazanç elde etmenin kısa yolunu bulmuştuk kendimizce. dün maillerimi karıştırırken unuttuğumu farkettim. sonra erindim, erteledim. green bu unutkanlığı ödüllendirircesine malum hatayı yapmasa maçlar boyunca acabalarla başbaşa bırakacaktı beni. sağolsun. alternatif senaryoda, bu 10 maça oynadığımı ve greenin hatasını canlandırıyorum da, ucuz sıyırmışız. olası kazanç tutarı müthiş bir yaz tatili için umuttu, yine olmadı. 3. günün içindeyken hala güzel bir maç izler miyimin umuduyla geçiyorum ekran başına.sabrım tükeniyor, yetiş ya torres.
velhasıl: unutkanlık her zaman kötü bir şey değildir!

Yorumlar

ado dedi ki…
ben demiştim demek istemiyorum... :) ( sanki bütün maçlara alt oynamak zengin yapacak gibi :)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!