63 TL


kafa kağıdı kaybetmenin TC sınırları içindeki cezası. dün nüfus cüzdanımı yenilerken yemiş bulunduğum cezadır ayrıca. gördüğüm muamele de cabası. banko görevlisine doğru ilerlerken hemen önündeki yazıda gördüm önce, inanmak istemedim tabi. biraz laf kalabalığıyla ne olup bittiğini tam aldım görevliden; çok ciddiydi ceza konusunda. eskisine de epeydir ulaşamadığımdam s.s lazio kabul ettik cezayı. yenisine bir başka gözle bakıyorum şimdi. görevlinin bütün sülale bilgilerimi istemesi de lise yıllarımda sözlü havasına götürdü beni, tabi salondaki sıra bekleyenlerin gülüşmelerini saymazsak; teyze var mı; yok, peki hala; 3 tane, isimleri? bıdı bıdı.. deden yaşıyo mu?.. diye devam eden sorulara başı dik bir şekilde cevap verdim elbet ( bu arada ismini hatırlayamadığım minik kuzenler de olmadı değil tabi, özür:). sabah ismi lazım değil bir devlet kurumuyla telefonda girdiğim ağız dalaşından ve alamadığım randevudan sıyrılarak gitmiştim, üstüne muamele bu olunca kafamdaki devlet dairesi fotoğrafı da kendini güncellemiş oldu; tabi devlet memuruna olan bakış açım da perçinlendi bu sayede. ama 15 gün içinde ödersem indirim kazandığım için şanslı hissediyorum kendimi; geçmiş olsun..

Yorumlar

Duygu dedi ki…
uu yakınlarda nufüs kağıdımı değiştirmek için gitmeyi düşünüyordum,evlendiğimden beri yaklaşık 5 yıldır zahmet edip yenilememiştim:)Hmm Görünen o ki ceza paramı cebime atıp gitsem fena olmayacak:(
Bekowski dedi ki…
eskisi yanındaysa problem değil aslında, sadece 5 lira vermen yeterli. ama kayıpsa sorun var demektir:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!