mükemmel adımlar ve kapak

ankaraspor maçı sonrası denizlinin ağzından dökülen kelimelerdi bunlar-kapak kısmı hariç tabi ki-; “Beşiktaş olarak mükemmel adımlar atıyoruz”. Şimdilik her şey yolunda görünüyor ama takımın en büyük problemi olan zor maçlar daha sonraları başlıyor. Belki girdikleri havanın devam edeceğini umuyor ama ben yine de şüpheciyim bu konuda biraz. Bu sene işi sıkı tutup fazla umutlandırmıyorum kendimi, bir “geliyoruz” havası daha hüsranla sonuçlanmasa bari.. neyse..

Maça kısa kısa değinecek olursak;


- 3 mükemmel gol izledim bu akşam. Özellikle holoskonun golü dil yutturacak cinsten; "yok artık holosko!"

- Yusuf Beşiktaş formasıyla ilk golünü attı, sevincine herkes ortaktı ama topa vurduğu anda kendisi de, ben de biliyordum kime koşacağını. Sanırım herkes tahmin etmiştir.

- ankaragücü taraftarları yalnız bırakmamış takımlarını, ankaraspor muydu yoksa? Tellonun omzuna gelen kapak dönüp dolaşıp ulaşmıştır sanıyorum kendilerine. Kentin diğer takımına destek olmaya geldiler sanmıştım! maç öncesi -şaka yaptım herkes gibi biliyordum köstek olmaya geldiklerini, mükafatları saha kapatması olacak muhtemelen. Aa pardon bu tip olayları halledecek ağabeyleri vardı bunların! İnönüde tribünde, ekran başında kronometreyle oturanların da kafasına gelmiştir inşallah bu kapak.

bir de şairler parkına göz atmak lazım tabi..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!