yokluk

yoklugun aynasında her görünen,,yoklugun kendisiydi yoktum ben.! (hiçlemeler)

yokluk yanılsama degildir,, yeryüzünün neresine bakarsanız bakın onu görürsünüzi, yarı dolu bardakta olan diger yarım,, kıyafetlerin havanın içinde dolaşan boşluk yokluk degil midir?! -yokluk bilmece degildir! asla cevabını bilemeyecegimiz sualdir.

ve 'yaşadıklarımız öldüklerimiz'se eger, hepimiz birer yoklugun ete bürünmüş hali degil miyizdir?

yoklugun aynasında her görünen,yoklugun kendisiydi, yoktum ben.! (hiçlemeler)

yokluk varsa varlıktır, o zaman yoklukla ilgili söyleyenebilecek tek şey yok oldugudur.

yazı için "defna" ya teşekkürler

Yorumlar

Bekowski dedi ki…
ben de teşekkür ediyorum. eline sağlık..

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!