bir baba hindi


Karşıyaka çarşıya o veya bu şekilde yolu düşen herkes bir şekilde kendisiyle denk gelmiştir.Kendisini görünce tanımayanlar ürperir bir adım geri durur,garip gelir insanlara.Ama o onu tanıyan bizler için içten bir tebessümdür Mustafa abi.Kimlikte yer alan bilgileri ise ; Mustafa Abdullah BAYKARA yada nam-ı diğer Bir Baba Hindi Mustafa...
-Bir baba hindi.
-hey alllaaaağhhhhh
-Gö?tepe ye bindi(o hindi hep Gö?tepe ye biniyorJ )
-hey allaaaağğhhh
Kaf-Kaf-Kaf Sin-Sin-Sin Kaf-Sin-Kaf-Sin-Kaf

Alsancak’ta açık tribününde,Atatürk’te kapalıda KSK Arena’da pota arkasında yeri her daim hazırdır.Maç başlar Mustafa abi atkısı boynunda(yaz-kış farketmez) Kaf-Kaf çekmek dışında pek fazla ahaliye iştirak etmeden maçını izler.İzler demek aslında yanlış bir tanımlamadır kendisi için, resmen maçı YAŞAR.O çimler üzerinde basılan her adımı yaşar,her atakta yüreği coşar.İç saha deplasman farketmez Karşıyaka neredeyse Mustafa abi de oradadır.Hayatı Karşıyaka’dır onun.Bir röportajında ‘’abi hiç evlenmedin mi ? çoluk çocuk yok mu ?’’ sorusuna ‘’Hiç evlenmedim...Evlenemedim...Çünkü ben Karşıyaka ile evlenmiştim.’’ Diyebilen birisidir.Çok arabesk bir cevap gibi gelebilir ama O’nu tanıyanlar bunun gerçek olduğunu bilir.Dalmış gitmiş bir anında ‘’Mustafaaa diye seslendiğinizde ‘’Etendim’’ diye size döner.Bu sebeple de kimileri ona Etendim Mustafa der.O etendim dediğinde siz gülersiniz o size güler kimseyle derbi alıp veremediği yoktur.Değil amigo,bakkala çırak olamayacak şaşalı stadların satılmış amigolarının boy boy resimlerinin gazetelerde yer aldığı günümüzde Mustafa abi gurur duyduğumuz Karşıyakalı’lığımızın gülen yüzüdür.Hayattan yana yüzü gülmesede,sıcaklığı ile bizleri her daim tebessüm ettirebilmiştir.Kazandığımız maçlar sonrasında adı ile özdeş ‘’Bir Baba Hindi’’ tezahüratı ile bütün stad/salon inler,akabinde hep bir ağızdan Kaf-Kaf çekilir.Yaşlandıkça insanlar duygusallaşır mı bilmem ama Mustafa abinin duygusallaştığı kesindir.Bir Baba Hindi+Kaf-Kaf sonrasında gözleri nemli,erkekler ağlamaz sözünden mütevellit başı önde keyifle stad/salon dışına doğru süzülür ince ince...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!