can sıkıntısı

yarının gelişi bugünden bellidir diye bir söz vardı eğer yanlış hatırlamıyorsam ve bu önermeyi doğru kabul edersek ben yarın bittim saygıdeğer okur ahalisi. Muhtemelen bugün benim gibi yüz milyonlarca insan sinirlenmiş,kavga etmiş,bağırmış,çağırmış yine işini yapmaya,iletişim kurmaya,çayını kahvesini içmeye devam etmiştir. Önermeye dönersem bugün ettiğim kavgaya bakarak yarın muhtemelen toplucak dayak yenilen bir ortamın ortasında kalabilirim. Bugün fazlaca bağırdığımdan agresifce ona buna laf yetiştirdiğimden bu çıkarımları yapıyorum tabii yoksa şurada kahincilik oynamaya niyetim yok elbette. Yazıya başlarken de dur sonucu nereye gidecek diye başladım önerme gibi yazının sonu başından belli olur dedim nereye bağlayacağımı da bilmiyorum :))

Neyse agresiflik bana harbiden fazla zarar veren bir davranış. Bazen kendime ne kadar kızsam da özellikle yaptığım işte veya sevmediğim dialoglarda çok çabuk agresifleşiyorum. Agresifleştiğimde elbette öyle kırıp dökmüyorum veya en azından öyle sanıyorum ama böyle dipten vurucu cümleler kuruyorum. Sanıyorum big bang theory izlerken en çok sheldon cooper dan gelen "sarcasm" kelimesini bu yüzden çok seviyorum. Anlamını uzun uzun anlatmaya gerek yok zaten bütün forumlarda,sözlükler filologlardan sokak ağzı konusunda uzman arkadaşlara kadar herkes açıklamış bir zahmet bakıverin.

Tekrar dönersek kendimi fazla zeki sanıyorum böyle anlarda ve kurduğum cümlelerden sonra kavga esnasında kıs kıs gülmek istiyorum ne hikmetse. Belki bunu okuyan biri vay narsist pezevenk sen nesin la dese sempatik bulduğum için lağım faresi kıvamında cevap verebilirim ama hep beni böyle düşündürmeye sebep olan kavga veya tartışma durumlarında verdiğim cevaplardan sonra aldığım övgüler hacı. Ben değilim yani kendimi öven , alkışlarla yaşıyorum resmen. Bu arada götümü ciddi manada kaldırıp arşa doğru yola çıktım sayılır ama birazdan iner muhtemelen bir kaptandan fırça yiyip cevap veremeyince :))

Neyse agresiflik kötü hafızlar, bak mesela ben babaannemle uğraşıyorum arada bir sırf o agresifliği yüzünden okmeydanı ssk acilinde tanıdığı agresif hasta bakıcılar oldu kadıncağızın. Stres yapıyor en nihayetinde ve bu da şeker,tansiyon ve vb. stres hastalıklarına sebebiyet veriyor. Kendisi ile onu konuştuğumda yapma hacı etme hacı dediğimde de bana güzel bir şekilde "aaa pissiimmm" diyerek hadi lan yaşın genç asıl sen yapma imasında bulunuyor. Ona rahatça ya hacı 40 yaşından sonra ölsem umrumda olmaz beni rahat bırak diyemiyorum tabii tekrar agresiflik yapıp tansiyonel bir vaka yaşamamak için. Ama kişisel fikrim bu benim mesela ; ne yapcam la 40 yaşımdan sonra bu hayatta ben hadi bilemedin 50 ne yapayım ben o yaştan sonra valla anlamsız geliyor bana.

Bu konuyu derinleştiresim geldi benim şimdi ; ben kendi adıma hayatta yapacağım bir çok şeyi 40 yaşıma kadar yayıp sonra kendimi pamuk tıkama vakasına bırakmak istiyorum. Bunu söylerken ahahah dikkat çekici bir fikrim olsun diye söylemiyorum gayet mantıklı bir tezim var bununla ilgili ; "gerçek sosyal adalet sağlansın istiyorsanız insanlar en fazla 50 yaşına kadar yaşasın". Çok boktan bir tez gibi görünebilir ama değil valla insanları 65 yaşında emekli etsek 50 yaşında öldürsek basit bir hesapla devlete kalan karı düşünsenize lan. O parayla daha yüksek bir standart tutturulabilir tabii neden olmasın. Hımm bu ülkede olmaz diyenleri duyar gibiyim o zaman siktir et olmasın bu ülkede yaşayın 80 yaşınıza kadar banane sonra da devlet bize bakmıyor demeyin 70 yaşınızda falan. Sağlık çok para,emekli geçinemiyor gibi argümanlarla devletin karşısına çıkmayın valla. Ben devlette çalışan biri olsam öl artık ne gerek var bu yaştan sonra yaşamana diyebilirim çok rahat bir şekilde tüm kalpsiz ve vicdansız tavrımla :))

Dur sanırım bir yerlere bağlanacak bu muhabbet biraz daha denemeye devam edeyim. Şimdi ben ortayı bularak 45 yaşımda ölmeyi planlarsam eğer neler yapardım o yaşıma kadar diye bir düşüneyim ; evlilik,çoluk çocuk falan geçiniz hacılar olsa iyi olur ama ben 45 yaşımda ölmek istiyorum diye söyleyince de hatun manyak mı mal varlığı olmayan bir sapık ruhlu ile evlenmeyi kabul etmeye. Mesela Macchu Picchu'da ramazan geçirsem acayip olmaz mı 45 yaşında ve sonra orada ölsem ibadetimin en huzurlu yerinde. Cidde'de çapkınlık yapsam böyle yakalanmaktan korkar halde 33 yaşımda. 37 yaşımda mesela bir barcelona - real madrid maçında sahaya girip çıplak koşsam değişik olmaz mıydı lan. 34 yaşımda sundance bağımsız film festivaline katılıp kahrolsun Gus Van Sant diye bağırsam juri üyelerinden tokat yer miyim acaba? 41 yaşımda kışın ortasda Norveç'te o hamamdan çıkıp buzlu suların içine atlayan soğuk karakterlerle dedeler oynasam kalbim dayanır mı? neyse hacı bu liste uzar gider yavaş yavaş bilmediğim sona geldim zaten.

Sonuç ; agresif olmayın , kırıcı olmayın önce adam olun adam. Sevin , okşayın , sevişin , öpün , koklayın ne gerek var gerginliğe. Yaşayın hayatı 40 yaşında sona erecek ve hep güçlü kalacakmışsınız gibi.

öptümss byee..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!