herşeye rağmen pişman değilim ama yine de?

malum artık koskocaman dertlerimiz yepyeni bir yıla girdiğinde terkeyledi ruhumuzu,bedenimizi,düşünce sistemimizi!!! şimdi herşey güllük gülistanlık; kırmızı donumuzu giydik, gecenin bir vakti boks hakemi gibi ondan geriye saydık , saat tam 12 de öpüştük,koklaştık,sarıldık,oynaşdık sabah bir uyandık tamamdır arkadaş yepyeni bir dünyanın reenkarne edilmiş bedenleriyiz artık!! hayırlı uğurlu olsun allah tamamına erdirsin veya buda vasıl olsun bilemedim dini yakarışını şimdi.


sanırım çok sert bir giriş cümlesi oldu ama böyle arkadaş kusuruma bakmasın kimse !!! twitter , facebook iletilerinde bu sene daha da yakından şahit oldum ki ay başından itibaren kış kış 2011 gel gel 2012 deyip herşeyin biteceğine,çok mutlu olacağına inanan insanlar gördüm. bu enerjisel akımları ve inanışları pek bilmem ama bu iş kesinlikle benim gözümde artık batıl inançtan öte bir yaşam felsefesi olmaya başlamış insanlarda. yıl bitti kırmızı donu giy yarın o göte parmak girmeyecek emin ol anlayışı gibi bir anlayış sanırım. yıl bitmesiyle sabah baş ağrısı ile uyandığında artık yepyeni ben,daha güçlü ben,bambaşka ben diye kararlılıklar ifade edip sabah alkolden uyanamayan tipler var hayatta ben bunlara çok gülüyorum. yepyeni bir aşk istiyorum deyip ayy bu çok kıllı,bunun kafası büyük,bunun kulakları ince gibi huysal takıntılarla eleştirmeye devam eden tipler bunlar. yeni bir iş istiyorum deyip yılbaşı gecesi midesini bozup 3 gün rapor alan tipler aynı insanlar yemin ederim. kendine değil 2012 ye güveniyor pezevenk o sıkıntılı hayatında değişim olması için. o yüzden giyiyor kırmızıyı vuruyor kendini aymazlığa. 2012 geldi değdirdi sihirli sopasını diye rüyaya yatıyor bu günlerce ve alkolün etkisi ile 2012 ye iyi başyaınca değişti sanııyor herşeyin.

çok zor yılı geride bıraktığını söyleyip yeni yılda çok umutlu olduğunu düşünenler mevcut tabii bir de ama ben diyorum ki be pezevenk kötü olan yıl mıydı senin yapından kaynaklanan eksiklikler mi ? anlayacağınız üzere onlara da pek itimat etmedim ha diyeceksiniz ki ulan sen neyi beğeniyon kendini ne sanıyon da yargılıyon böyle ? arkadaş ben böyle naif dilekleri seviyorum yıl deyince işte ben şu anda hayatımdan memnun olmasam bile standartlarım var deyip o standartları daha yükseğe çekmek için bu yıl daha fazla çalışıcağım,daha fazla çaba göstericeğim diyenleri. kendim bu gruba dahilim valla bak ben bu sene içerisinde 3 farklı şehirde bulundum, 4 farklı işte çalıştım ve yılbaşı öncesi yerleştiğim evi dahil edersek 4 farklı evde ikamet ettim ve 28 yaşını dolduran bir insanım,hayatının en boktan yılını yaşayan biri olarak herşeye rağmen pişman değilim demekten çekinmiyorum hatta bağıra bağıra söyleyebiliyorum da. 2012 adlı rakamdan beklediğim tek şey mayaların haklı olmaması ve 1 sene boyunca aynı iş,aynı şehir ve aynı ev eşkenar üçgeninde eşitliği bozan veya buna sebebiyet veren bir açı olmaması.

herneyse 2012 yılınızı kutlarım varlıklar aleminin en yücesi insanlar topluluğu. bu yıl herkesin hayatında standartlarını düşürmemeye sebep olsun. keyfiniz birşeye bozulmasın ve en önemlisi herşeye rağmen pişman değilim demekten ve dünyanın zihinsel olarak en güçlü varlığı olduğunuzu unutmayın ve hakkını verin.

son cümlem de genel olarak kendime olsun ; yılbaşında kırmızı don giymedim , eğlencede bulunmadım,victoria secret bile izlemedim.2011 yılında uyuyup 2012 yılında uyanmaya niyetlendim ama 2012 de uyuyabildim ve bu kusmamın sebebi de kesinlikle bunlar değildi arkadaşlar. her bir güne , bir ana atfedilen manasız beklentiler beni hayatta yaşadıklarımdan daha fazla yoruyor yeminle. kendi çabalamadan kırmızının ve rakamların getirdiği uğura, mayalarla evliliğe ve çocuk yapmaya karar veren tiplere sinir oluyorum , kusmam da bundandır.

ÖPTÜMSSS , BYEEEE.........

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!