bir tişört hayal ediyorum

gözlerim kapalı diye devam eder. Geçenlerde taksime düştü yolum. Metro çıkışının hemen arkasında the marmaranın karşısında kalan yerde bjk tırcığı bekler, ne zamandır, ya da ne zamanlar orada bilmiyorum ama birkaç defa rastladım. Bu sefer bekleme süremin fazla olduğundan uğruyup ne var ne yok diye bakıyım istedim. Formaların olmayan bedenleri, internette beğenilen tşörtlerin olmayışı vs.. ürün yelpazesi oldukça dar, hatta yelpaze demek biraz ağır olur. Aslında almak istediğim bir adet guti t-şirtü: kartal yuvalarında olup olmadığından emin değilim, hatta olmadığı daha ağır basıyor.

Gözümde canlandırdığım kara kalemle çizilmiş bir guti portresi, satışta olan Q7 ürünlerinden biraz farklı, müslüm gürses, cengiz kurdoğlununkiler gibi ön tarafa vesikalık foto şeklinde de değil. Bir arkadaşımın üzerinde görmemden ya da saç, sarışınlık vs biraz da benzemesinden ötürü yukarıdaki tşört geldi aklıma. Bulamadım tabi. Ağzımın suları aka aka alacağım bir ürün olur, olur mu, keşke.

Peki ben ne bekliyorum mağazaya gittiğim zaman: maçlara çok sık gidebilen birisi değilim, sporla da aram son bir yılda mükemmel derecede azaldı. Yani aldığım malzemeyi spro yaparken giymem pek mümkün olmuyor. Daha ziyade gündelik hayatımda rahatlıkla giyebileceğim, gece dışarı çıkabileceğim ürünlere yöneliyorum. Triko konusunda geçen sene aldığım pitikare kazağı iş-özel her yerde rahatlıkla giyebiliyorum örneğin. Almayı düşündüğüm birkaç t-şirt de yok değil ama bu sene esen rüzgarla daha marjinal bir yelpaze bekliyorum, hala da bekliyorum. Yapılan iki sükseli transferin havası bu kadar çabuk sönmemeli, bu şaşaa sadece forma numarası ve isminden öte bir vizyon oluşturmalı, ki bu fırsat henüz kaçmış değil. İşim gereği birçok kere Q7 küpesini nereden bulabileceğini soran insanlarla hala uğraşıyorum.

o kadar çok farklı farklı yazınca TDKdan bakmak farz oldu:

tişört
isim (ti:şört) İngilizce T-shirt
Genellikle kısa kollu, pamuklu spor giysi.

Yorumlar

The Eagle Abroad dedi ki…
abim kolayi var bul bu resmi gir cafepress.com'a bastir tisörtünü gelsin evine... :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!