telefon defteri

Geçen gün çantamda başkasına ait bir telefon defteri buldum. Benim telefon defterim de yerinde yoktu. Ne bulduğum telefon defterinde, ne de hatırlayabildiğim kadarıyla benim kayıp telefon defterimde kime ait olduğuna ilişkin herhangi bir ibare yazılı değildi. Bu durumda birbirimizi bulup defterlerimizi takas etme şansına da sahip değildik. Ortada iki ihtimal vardı. Birincisi bunalıma girmekti. Ben ikinci ihtimali seçtim ve yeni telefon defterim üzerinden yeni bir hayata başladım. Artık eski dostlarımdan hiçbirine ulaşamıyorum. Çünkü bende telefon numaraları yok. Ama bende telefon numaraları olan ve istediğimde rahatlıkla ulaşabildiğim yepyeni dostlarım var. Beni aralarına kabul ettiler, sağolsunlar. Belki oturup geçmişten dem vuramıyoruz ama önümüzde paylaşacak uzun bir gelecek var. Gülüp eğleniyoruz. Yeni bir hayata gözlerimi açmış gibiyim. Burada çok mutluyum. Eski hayatıma dair hiçbir şey hatırlamak istemiyorum. En büyük korkum da birgün birinin kapımı çalıp eski telefon defterimi burnuma uzatması. Defterini ve hayatını ona geri vermem gerekecek o zaman!

Yorumlar

Bekowski dedi ki…
birgün ansızın bir liste çıkagelir mailine:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!