gol haberi

maçı işyerinde online sitelerden takip edecek olmanın üzüntüsüyle gelip, televizyonu açtığımda "sayın bilmem kim, doğumgününüz kutlu olsun. 4 yıldız üyemiz olduğunuzdan 4 gün boyunca bütün kanallar ücretsiz" ibaresini görünce havalara uçmuştum:) şans işte, istediği zaman kapıyı kırıp giriyor! kolalar cipsler derken, ofisin içinde sürekli yer değiştiriyorum ve bir köşede buluyorum penaltıyı. yerimde arkamı dönüp ekrana yapışan fenerli arkadaşlarımın tepkilerini bekliyorum: o da ne sevinen sevinene. yıkılarak ekrana geri dönüyorum; guti tribünlere koşuyor ve ekranda bir gol yazısı: ) ) hemen önümde sevinen fenerli arkadaşlar . yüzümdeki gülümsemeyi gördükleri an paha biçilemez :)

Yorumlar

ado dedi ki…
MUAHUAHUAHUAHUAH BEN BURDA OKURKEN BİLE YAĞLARIM ERİDİ EZİK HERYERDE EZİK İŞTE ;)
Ahmet Değirmenci dedi ki…
blog siteme yazar arkadaşlar arıyorum destek amaçlı mezarımdabile.blogspot adlı bir beşiktaş blog sitem var haberiniz olsun katılmak isteyenler bana ulaşabilir

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!