system failure

"taktik anlaşıyış"ına göre oyuncu seçtiğini söyleyen hiddink'in seçimleri:
gökhan gönül ve sabri sarığlu sakat, ki sabri sakatlıktan dolayı henüz forma bile giyeyememiş takımında.
gökhan zan. bu konuya hiç giresim gelmiyor, ağız dolusu küfür birikiyor ağzımda. korkuyorum bu adam takım bulamasa da oynayacak, kahveden çağıracaklar maçlara. kimin nesisin, nasıl bir bağlılık yaratıyorsun arkadaşım sen böyle. beşiktaştayken de şaşırtıyordu beni, ama en azından 3-5 oynamışlığı vardı. galatasarayda daha da şaşıtıyor beni, ki milli forma sayısı gsdekinden fazladır kanımca. en çok merak ettiğimdir kendisi.
nihat kahveci. neden bu ısrar hala anlayamıyorum. bu kadar çok anlamamazlığı gidermek için takıma seçilme kriterlerini bir yerlerden edinmeliyim. zira ortada adil bir seçim olmadığı aşikar.
Peki, bu forma bizim mi?  

Yorumlar

Hayalmeyal dedi ki…
Nuri Şahin gibi bir adamı neden hala oynatmazlar anlamıyorum. B.Dortmun Nuri Şahin olmaya başlamış durumda, biz hala emre, aurelio dan medet umuyoruz. İbrahim toraman varken gökhan zan vs.. Forvetlerimizin hepsi bitik durumda zaten o konuya hiç girmemek lazım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!