yassah kardeşim

neden? neden? neden?
yukarıda bahsedilen alkol yasağının sebebini anlamış değilim. hemen altındaki maddeyi de beraber değerlendirelim. referandum, genel seçim ya da yerel, hiç farketmez. bundan önce oy kullanmamanın 20 TL gibi bir cezası olduğunu öğrenmiştim! sandıkla haşır neşir olan Tv ekranlarındaki abi, abla bilimum çok bilmişleri gördükçe geçirdiğimiz şu günlere binlerce lanet eden biri olarak sandık lafından tiksiniyor, o sıraya girmekten zerre haz almıyor ve a sından z sine hiç bir partiye haz duymayan birisi olarak oy kullanmak istemememinde hakkım olduğunu düşünüyorum. duyarsızlığım konusunda dem vurulabilir, ki her şeye rağmen o sıraya girecek yine bir şeyler karalayarak tv ekranlarından uzak durmaya devam edeceğim. yine de o seçim günü bu hengamenin içine girmek istememeyi insanların en doğal hakkım olarak düşünüyorum. bu arada oy pusulasına bir tribün sloganı karalayıp üzerine evet basmak da en büyük hayalim. tabi bunu fotoğrafa dökmek, dahası yayınlamak ne kadar akıl karı bilemedim şimdi:) 
bu haberi "habersizce" okumanın en güzel yanı gereken stochu* önceden halletmemi sağladı. teşekkürler YSK!

*imagine effect of a bottle of saturday

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!