feysbukumdan referandum ağıtları

fosforun zihni açtığı bir kez daha ispatlandı...kutsal topraklar kutsaliyetini yine gösterdi %80 yurdunu seven %20 hain,yobaz,bölücü,işbirlikçi

"Bu ülkenin %60'ı aptaldır." Aziz Nesin

Şak şakçıları toplanmış konuşuyor.. ıyykkk

Aziz NESİN'e saygılar...

 Turk milletinin %60 İ Aptaldir.(Aziz NEsin).

Söylenecek söz çok ama heves kalmadı.. %58 lik aşağıladığımız kesim, oy kullanmayan
milyonlarca seçmenden daha bilinçli hareket ediyor.. Kuru laf karın
doyurmaz millet,sebep olan herkes utansın!!!

artık elden bir şey gelmez dimi...

aziz nesinin dediği gib türklerin % 60'ı....

 evet diyerek beni ve benzer düşünenleri bir çok saçmalığa mahkum eden "insan"lar ! hiç bişeyinize SAygı duymuyorum ! bu kadar kör-bu kadar akılsız olunmaz ki!

AZİZ NESİN NE KADAR HAKLIYMIS :(

Aziz Nesin'i bir kez daha haklı çıkaran yurdum insanına göndermedir;
deveye diken..insanı xiken yaranır..

Herkes mi kör, aptal, bulanmış, kirlenmiş...

Ey Türk Halkı, yarın öbürgün ananı ağlattıklarında oturup sen de ağlama. Çocukların senden hesap sorduğunda da ağızlarındaki bokları kendin sıçtığını da sakın unutma..

Cakma Gandhi Kilictaroglu artik bir kosede Gandhim ettim kendim buldum sarkisini soyluyordur :)

 evet çıktı ne yazıkki ..... bundan soraki cümleler etik değil :(

ya da geleneksel aziz nesin anma günleri..

son güncelleme 20:56 

vay anasını vatanımız bölündü :S:S:S

Devletimizin geldiği hale bak :((

Bu ulke de Evet oyu kullanarak bu ulkeye HAYIR sizlik yapanlari tebrik ediyorum.Bizleri bol AMPULLU gunler bekliyor!!!!

kİMSE YIKAMAZ O HEYKELLERİ ... KENDİNİZE GELİN ... (yazılıcak bişey varsa oda gençliğe hitabedir.)

‎''Cahil toplumla seçim yapmak,okuma yazma bilmeyen adama hangi kitabı okuyacağını sormak kadar ahmaklıktır! Böyle bir seçimle iktidara gelenler,düzenledikleri tiyatro ile halkın egemenliğini çalan zalim ve madrabaz hainlerdir!”...

HAYIR 'lısı mı oldu ne :)

kız: ''yarın ne giysem ki''
diğer kız: ''Peçeeee''

yarın çarşaf işine giriyorum kızlar bütün çarşaflarınızı benden alın lütfen :)

(güncelleme:00:27 13/09)

Yorumlar

ado dedi ki…
Bir hayırcı olarak şu yukarıda yazan yazılardan utanıyorum kendi halkına aptal deyip cahil diyen bu zihniyet, siktim sene bu ülkede muhalefet denen ama muhalefet bile yapamayan ırkçı adamların yanında öle her seçimde aziz nesini anarlar. anca milleti eleştirin asıl bi boka yaramayan sişzlersiniz evet çıkmasının nedeni sizin bu kendinizi nimetten saymanız. ana avrat küfür ettim walla

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çarşamba akşamı..

gol sevinci - gutiden gol haberi

yapma boruc, 3 oldu!